Acer Aspire L3600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire L3600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Spookje 07-10-2008
Geschreven voor: Acer Aspire L3600

Ik heb deze PC nu ruim een maand in mijn bezit.
Sinds 2 weken vertoont hij kuren.
Ik krijg ongeveer 20 keer per dag een 'BSOD'. (Blauw scherm). Updaten van drivers etc heeft niet geholpen.

Mijn 'binnen 2-werkdagen onsite garantie' had ik nog niet geactiveerd, en daarom vindt Acer dat ik de PC moet opsturen :-(((
Dit geeft mij geen goed gevoel voor de toekomst. Hopelijk wordt de service nog beter.

paulus de boskaboute 31-08-2008
Geschreven voor: Acer Aspire L3600

ik ben visueel gehandicapt, en was aan een andere pc toe. ik koos voor deze pc, en daar heb ik zeker geen spijt van!
hij is stil, behoorlijk snel, en eigenlijk heeft hij alles al aan boord wat je nodig zou kunnen hebben. daarbij zijn de drivers voor xp bij de fabriekant voor xp en vista en linux te downloaden. als ik dan toch een naadeel zou moeten noemen, is het de zwakke ontvangst van de ingebouwde wifi unit. dat houdt echt te wensen over. daar over heb ik de fabriekant benaderd die niet snapte waarom dat was. verder een prima service, er was een driver op hun site beschadigd en ik moest xp er weer opnieuw op zetten. binnen een half uurtje had ik een email van de klantenservice met een link naar de ftp site waar alle drivers voor mij te vinden waren.
vaak help ik andere mensen met computer problemen, en miste dan vaak mijn pc. maar deze kan in een boodschappentas!dus klein en fijn. na de garantie periode wil ik hem wel upgraden met een snellere processor. of en hoe dat gaat, hoor ik heel verschillend over. volgens de fabriekant kan ik straffeloos er een e6850 ed in zetten.
echter voor echte verstokte gamers, die raad ik deze machine niet aan, daar is hij grafisch niet goed genoeg voor.
verder is hij voor alle andere zaken geweldig!

JoViFilm 22-04-2008
Geschreven voor: Acer Aspire L3600

Heb de Acer L3600 een paar weken in bezit. Het is een mooi klein en stil apperaat. Aleen om er videobewerkingssoftware op te krijgen is een groot probleem. Ben er al een paar dagen mee bezig geweest, en het lukt niet om van een schijfje de software er op te krijgen. Ik gebruik Magix Video de luxe 2007. De gedownlode versie pakt hij wep op. Verder wekt hij naar behoren.

Mark2006 26-02-2008
Geschreven voor: Acer Aspire L3600

Heb hem nu twee maand in bezit en ben gematigd tevreden.

Hij is enorm stil. Dit is een verademing. Grafisch is hij echter
helemaal niet goed. Ik heb een 24 inch monitor
met een resolutie van 1920 x 1200 en af en toe heeft
hij moeite om alle pixels goed aan te sturen. Het lijkt dan
net of mijn monitor 30 dode pixels heeft. De zogenaamde
dode pixels bewegen mee. Het is puur aansturing vanuit
de videokaart. Dit zit gewoon niet goed. Let wel, dit is af en
toe, een leek zal dit niet zo snel zien.

Ook het geluid is niet helemaal goed. Als er namelijk geen geluid is dan
hoor ik soms af en toe heel zacht piepjes door mijn speakers.

Verder heeft deze PC aan de voorkant een zogenaamd LAN activity blauw lampje. Dit lampje
knippert als er LAN activiteit is. Ook als je de PC uitzet, blijft dit lampje knipperen.
Dit is irritant, want ik heb twee van deze PCs en 1 daarvan staat onder de TV.
Ook heb ik op deze PC een externe audiokaart via USB aangesloten (een M-audio transit).
Als ik de PC uit heb staan, dan zie ik op het externe audiokastje nog steeds een LED
branden. Maw, de ACER blijft stroom geven op de USB. Allemaal niet zo netjes.

Grootste probleem van deze PC blijft de grafische aansturing die gewoon niet goed is.
Potentiele kopers zouden beter kunnen gaan voor de L5100. Deze heeft een ATI videokaart
ingebouwd die zeer waarschijnlijk deze problemen niet heeft.

Kwa vormgeving is er geen gelijke te krijgen. Het is een fantastisch design in een
ultra-compact kastje. Ook ben ik nog geen stillere PC tegengekomen.

Bas2008_2008 16-02-2008
Geschreven voor: Acer Aspire L3600

Sinds eendag of vier in bezit, km van een zwaar game systeem maar wer gek van de kast en de helicopter die langs me stond.
Dus besloten om deze te halen, moet zeggen hij is wat langzamer als mijn oude maar die stilte is heerlijk.

Doe er veel grafische toepassignen op, waaronder photoshop en flash en dit werkt allemaal rap en vlot en zonder problemen.

Al met meet een super dingetje,

+klein
+STTTTTTTIIIILLL
+Zeer energie zuinig
+genoeg aanslutingen
+cardreader
+dual-core, 2gb, 160gb

-ZEER krasgevoelig, na een keer poetsen zitten er al haarkrassen op
-externe voeding dus een los blok
-vrees dat de brander door de warmte niet het eeuwige leven heeft

Voor mij is het een goede keuze, hij speelt zelfs C&c Generals af maar verder moet je hem niet kopen om op te gamen daar is ie niet voor bedoelt!

Ga hem binnekort upgraden met een Core2duo e4600 dan zit ik kwa snelheid weer helemaal top (was wat gewend he)

Tompson01 16-02-2008
Geschreven voor: Acer Aspire L3600

Heb nu een week de pc in mijn bezit en moet zeggen
Dat ik er zeer tevreden over ben Snel super klein
mooie vormgeving en stil maar ik gebruik hem nu nog even als gewone pc maar hij is bedoelt voor media center (dus nog even een tv tuner usb 2.0 aanluiten en grote monitor kopen) conclusie: als je een goede snele kleine en stille pc wilt voor een goede prijs stop dan nu met zoeken dit is hem